lördag 31 december 2011

Bilder på färdig havsracer

Jag får börja med att be om ursäkt - det har varit ett år med massor av rolig paddling - och det har dragigt ut på tiden med bilder på en färdig låda. 


Kajakken blev faktisk klar med bra över en månad kvar till 2011 års upplaga av M24KC som jag hade bestämt mig för att det skulle gå vinna igen ( nästan - fast med över en mil upp till Urban Wedberg får jag väl erkänna att jag inte riktigt var i närheten). Tyvärr var det ingen som tog några bra bilder av mig och kajakken under tävlingen - och dom jag sett var i relativt dårlig upplösning, och då jag själv struntade i att ta bilder under sjösättningen fick jag skylla mig själv.
Nu under lovet (jullovet that is) fick jag äntligen ihop det till att jag befann mig i klubben, i dagsljus och med en kamera i handen så härmed får jag presentera bilderne på den ny men alldeles väl använda Ione Havsracer:


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar